Dålig natt

Hej
Japp, det vart ingen supernatt för min del kan jag säga. Varje gång jag vaknade för att vända mig lite så började jag hosta som bara den & kunde inte sluta. Så vid 4 tiden gick jag ner till soffan för att försöka sova lite men mest för makens skull. Ville ju inte att han skulle vakna lika ofta som mig så det kändes bäst. Kunde dock inte somna om heller så jag tror att jag äntligen somnade vid 5.20 & sen kom V & Lilly ner vid 7.30 så då jag jag till sängen & sov vidare i hopp om att jag skulle må bättre när jag vaknade. Men det kunde jag ju glömma. Sitter här & hostar som bara den & trött i huvudet. Svettas göt jag med så jag ska nog hoppas in i duchen & svlka av mig tror jag. Hatar att hosta. Har nästan fobi för det om jag ska vara ärlig. För ett par år sen var det nämligen så att jag fick en förkylning med hosta som vägrade ge med sig & den slutade med att jag hostade i 1 år utan att det gav med sig. Inget hjälpte heller så jag tycker inte riktigt om när det kommer tillbaka. Det enda som var någolunda positiva med all den hostan var ju att jag fick en mage to die for. Men det vill jag ju knappas ha nu då jag redan oroar mig så fruktansvärt för mini i magen som det är & detta hjälper ju knappast kan jag säga. Längtar så till den 17:e när jag ska tillbaka till BM för att kolla så allt är bra.

Nej nu ska jag knarka lite mer hounungsthé i hopp om bätter hals.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling