Sista augusti

Hej
Idag är det den sista dagen på sommaren enligt min svärfar så imorgon är det höstens första dag. Och den dagen ci får se våran lilla skrutt igen. Kommer bli så otroligt underbart att få en ny chans att njuta av vårat UL.

Idag vet jag inte varför men våran lilla tjej vaknade 6.15 vilket är otroligt tidigt för henne. Synd bara att jag hade sovit illa under natten & verklogen inte orkade gå upp med henne så just nu har jag en maken som inte är så glad på mig då han skulle jobba idag. Men jag tycker att han kan vara lite sur på mig då jag gått upp med henne tidigt alla gånger förut så en gång ville jag ligga kvar ett tag.

Snart kommer min mamma hit efter att ha lämnat min bror i skolan. Då kommer vi följa med henne hem till dom & spendera dagen där. Blir trevligt att umgås med någon istället för att bara sitta här hemma själv. Sen gillar ju Lilly att vara någon annanstans än hemma ibland hon med =)

Nej nu var det en liten tjej som kom hit & berättade att hon hade gjort något i sin blöja så jag får ta & byta den innan min mor kommer hit.


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Vad mysigt det låter med UL höstens första dag =) Kram!

2010-08-31 @ 10:18:28
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: SOFIAS

skulle jag kunna få be dig om en tjänst? kan du kolla hur ljudet är i mina videoklipp? jag behöver veta hur ni andra uppfattar det ifall jag ska prata högre eller annat :) tack på förhand

2010-08-31 @ 16:18:06
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling