Lördag

Hej
Denna norgon startade tro det eller ej med att jag & Léone gick upp själva vid 7 tiden då hon var hungrig. Men sedan somnade vi gott om tillsammans på soffan för att sedan vakna av att pappa & syster kom ner vid 9 =) Underbart!

Denna natt har varit den knöligaste natten sen Léone kom men jag vet inte om det beror på att hon bara fått ersättnig som hon förresten spyr fin av eller om det var för att hon sov första natten i egen säng. Men det var endå ingen fara då hon åt vid 00 för att sedan äta 3 innan det var dags att gå upp. Och inatt fick hon bara ersättning för att jag skulle pumpa ut allt i brösten nu på morgonen för att se hur mycket det fanns & efter en himla massa pumpning från båda tuttarna fick jag iaf ihop 140ml men då får man tänka på att brösten var helt orörda sen jag pumpade igår kväll så det verkar tyvärr som att amningen är helt uteslutet nu. Men det känns endå okej då jag vet att jag gjort så himla gott jag kan med det & verkligen försökt att amma fast hon inte verkade bli mätt. För huvudsaken är ju verkligen at hon får i sig mat & inte hur.

Idag har vi inga planer som står på agendan men jag ska snart skutta in i duschen för att få bort all sur mjölk lukt haha. Nej men man luktar ju kanske inte så supergott när man läcker lite mjölk på klädena utan att man märker det. Men sånt är ju livet. Snart kommer man ju ha den härliga doften av ersättningsspya istället =)

nej nu ropar duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling