Välkommen december!

Hej
Tänk att det december redan kommit. Är det inte helt fantastiskt? Denna månad kommer verkligen bli mysig med både Lilly & Léone här hemma. Massa massa kärlek♥

Här hemma startade dagen med att Lilly ville gå upp först så hon pappan gick ner medans jag låg kvar i sängen & mös med lillan som redan är inne på sin 3:e dag hos oss. Kan verkligen inte förstå att den där lilla varelsen legat i min mage grott för att sedan komma ut till oss. Hon är ju helt otrolig precis som sin syster är & alltid varit. Jag & Victor är verkligen välsignade med helt underbara barn♥

Idag har vi inte så mycket planer utan ska nog bara ta det lugnt inför morgondagen då vi ska in till Uppsala för ett PKU-test & hörseltest. Sen ska vi köpa det sista till Lillys julkalernder. Det är några få dagar som fortfarande inte har något paket men dom flesta är helt klara =) Sen får vi se om vi köper några julklappar med då eller hur det blir. Vi har ju iaf en hel del ideer om vad vi ska ge så det kanske blir lite köpt =)

Nej nu ska jag fixa lite här hemma innan lilla matvraket vaknar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling