Familjen annorlunda + knåpar

Hej
Sitter just nu & kollar på familjen annorlunda på 4:an. Tänkt att dom har så jäkla många små. Jag skulle nog inte orka ha så många barn men det måste vara helt underbart att ha det. Och det var verkligen härligt att se när familjen från Uppsala fick sin lilla kille. Tänk att jag låg på samma avdelning för 9 månader sen men en jäkla massa värkar. Kan verkligen inte förstå att Lilly blir 9 månader om ett par timmar. På tal om förlossningar så håller jag på att knåpa ihop en liten "efter förlossningen berättelse" just nu. Hoppas att det är någon som vill läsa den fast det gått så lång tid sen jag faktiskt var med om en förlossning. Har ju läst ett par sånna inlägg & tyckt att dom har varit riktigt intressanta men dom har ju oftast varit skrivna några veckor efter en förlossning så jag är riktigt seg på den här fronten =) Men men. Hoppas ju såklart att det är någon som är intresserad av hur jag & min kropp har mått sen Lilly kommit.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Amelia

Min brors dotter heter också Lily, fast med annorlunda stavning

2010-02-01 @ 21:25:33
URL: http://ammelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling