Måste

Hej
Blir ett väldigt sent inlägg nu men vad gör det? Skulle väl egentligen behöva sova nu men det bjuder jag på. Har suttit & tänkt på min kompis nu ikväll. Tämnk att hon bara har 32 dagar kvar innan lillan är beräknad. Måste måste måste åka & träffa henne snart. Vill klappa & känna på hennes magen medans den fortfarande finns kvar. Deras lilla tjej är beräknad 1 månad innan våran tjej blir ett år så jag kommer verkligen bli bebissjuk när man kommer få se det lilla underverket & kanske till&med få hålla lite. Nej fy vad jag längtar efter att bli gravid nu. Kan nog helt ärligt säga att vi pratar om det minst en gång per dag nu här hemma. Det är ju verkligen inte så att vi inte nöjer oss med Lilly. Det finns inga ord som kan beskriva hur mycker jag & hennes pappa älskar henne. Men vi vill verkligen ha en liten till då det är helt underbart att vara förälder. Det är verkligen det bästa som finns. Inget snack om saken.

Tänk den där första tiden som gravid. Att man precis har sett + på stickan & förstått att man har ett litet liv i sig. Att må illa hela tiden spelar verkligen ingen roll för man svävar på små söta moln. Att få se sitt barn på UL & känna den där första underbara sparken. Det är ju verkligen underbart. Nu ver jag ju att det är många som inte trivs i att vara gravid men jag absolut älskade det. Visst hade jag väl en riktig skitunge som all vaken tid busade runt i magen min men en ordentlig kraft men det spelade ingen roll. Jag njöt varje sekund.

Och att sen känna hur värkarna kommer & får veta att man äntligen ska få träffa den där lilla filuren i magen. Att få upp henne/honom på bröstet & äntligen få höra det första skriket. Att få följa med i utveckligen. Allt är ju verkligen underbart. Jag njuter verkligen varje sekund av att vara mamma♥

♥Det finns verkligen inget som kan slå den underbara kärleken man känner till sitt barn♥


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har provat även med välling dinapp men det känns som den fär 6 månader för mjölk/ersättning är bäst (han är 5 månader) jag tänkte oxå på det eftersom man ser när om han tappar tutten att det sprutar från typ 4 hål i tutten så han är nog van vid mycket. vi har kört NUK i olika storlekar och former efterso att det är den nappen han använder.

2010-03-01 @ 07:37:07
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Oh då ska jag kika på den :) Det var ju ite mycket pengar alls :) Tack för tipset!

2010-03-01 @ 08:11:18
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling