6 januari

Hej.
Blev inget bloggande efter det att vi kom hem igår från Uppsala. Men nu kommer lite uppdatering innan jag ska gå & ta en kopp kaffe. Ja, igår var vi som sagt in till Uppsala men vi kom hem med na-da. Ingenting. Jag ville gå in på IKEA för att köpa lite nya taklampor till köket & vardagsrummet men nej se det fick jag inte. V tycker ämligen inte om att gå på ikea & fast jag visste vad jag skulle ha för lampor så fick jag inte köpa det igår. Så vi åkte alltså 10 mil igår för absolut ingenting. Eller jo, vi fick ju umgår lite med underbara Sanne ett tag iaf. Sen åkte vi hem & åt hemma hos svärföräldrarna. Fick kyckling & klyftpotatis. Jättegott!

Snart ska vi åka hem till mina föräldrar & äta lite sen lunch/tidig middag hos dom. Blir en rätt som heter grekisk pyttipanna . Är klyftpotatis,fläskfile,lövbit,lök,paprika & feta ost i ugnen en långpanna. Gott.

Nej, nu kallnar mitt kaffe. Kram!


Kommentarer
Postat av: jessica

bära bort honom från platsen har vi fått "lära" oss ut av familjeteamet när vi var där med Neo men sen säger vi ajaj samtidigt

2010-01-06 @ 18:57:14
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: jessica

några veckor men det är svårt att köra konsekvent eller vad man säger för de funkar inte riktigt när jag är själv med båda barnen men det verkar jätte bra faktiskt när man väl kör det hårt och inte ger med sig, bara lyfta bort lyfta bort kan ta 20 ggr men det ska ju minska. men som sagt är nog bättre när man verkligen har tiden

2010-01-06 @ 19:50:10
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Viktkamp

gott det lät =)

2010-01-06 @ 19:56:04
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling