Dagen som varit

Hej
Idag hände det verkligen ingenting. Svärföräldrarna tittade in mot kvällningen för en fika men sen har allt varit lugnt. V lagade mat ikväll & nu ska vi kolla på en film. Mys! 

Efter filmen skulle jag behöva använda lite BUS då jag blivit så jäkla blek på sista tiden. Men vi får se om jag orkar fixa det. Har ju fortfarande ont i axeln så jag vet inte om jag är så sugen på att smörja in hela mig när det ömmar. Men man kan ju alltid be mannen göra det åt en =) Nej nu var jag lite snuskig. Fy på mig.

Tänkte kolla igen om det är nån som har någon/några frågor till mig? Svarar på allt. Kan vara frågor om vad som helst, svarar helt ärligt på dom alla.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Victor

Hej älskling!

Här är min blogg =)

http://harligacitat.blogg.se/



Älskar dig, pusspuss

2010-02-01 @ 00:28:36
URL: http://harligacitat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling