Fullt ös

Hej
Idag har det varit fullt ös här hemma. Man har ju inte en lugn stund med en liten tjej som kryper för fulla muggar. Måste ju hålla koll på henne hela tiden så hon inte har ner något över sig eller stoppar något som inte ska vara i munnen  i just munnen. Hon fick tex tag på en liten tuggpinne till hunden här om dagen & hann såklart stoppa in den i munnen innan jagh fick tag på den. Men vad ska man göra? Hunden måste ju ha sitt med. Sen har jag även städat en massa idag igen. Känner mig som självaste askungen ibland här hemma. Men men. Har renast & plockat i två skrubbar vi har så nu är det riktigt bra ordning där inne. Sen har jag städat i vårat sovrum vilket var välbehövligt. Fy vad skitigt det var kändes det som. Men men det var ju mitt fel då jag struntat i det rummet ett par gånger. Men nu så är det som ett nytt rum. Skönt det ska bli att gå & lägga sig ikväll/natt. LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling