Söndag

Hej
Dagen har bara flygit förbi så jag har helt glömt att blogga. Blev inget Uppsala varken igår eller idag. Och det blir inget imorgon heller som jag hade hoppats på då V blev tvungen att jobba så nu är jag allmänt deppig. Fasiken. Jag som verkligen ville åka in till Uppsala imorgon men det fick man helt enklet skita i. Så det blir ännu en ensam dag här hemma i huset. Uuusss. Hate it! Så om någon vill komma hit & fika eller nått så är ni välkomna. Bara att säga till så fixar vi det.

Kramar på er så länge!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har tänkt komma och hälsa på nån dag men de blir aldrig av! Har ju bara sett Lilly snabbt en gång ju :)



Kram!

2010-01-24 @ 22:11:34
URL: http://jagvillintehablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling