Dagen

Hej
Idag har jag inte orkat uppdaterat någonting. Det har varit så otroligt varmt här idag. Vi var över 35 grader ett tag så man har inte haft orken till någonting. vi har varit vid poolen idag & svalkat oss hela tiden i den 30 gradiga poolen men det hjälpte otroligt mycket kan jag säga. Klarar bara av att sitta i solen korta stunder då jag får jobbigt att andas i denna värme & jag är så otroligt glad att Lilly vill bada hela tiden för om jag skulle behöva springa efter henne hela tiden så skulle jag nog svimma av värmen. Det enda stund man varit i solen idag är när vi har torkat oss på gräset. Men jag hoppas att det kan bli lite färg endå =) Skulle ju vara härligt att få bli sommarsnygg. V säger dock att det blivit en hel del färg så vi får hoppas att han inte ljuger haha. Men jag kan säga att jag har fräknar värre än pippi långstrump ha jag fått iaf & det är ju kul =) Gillar att få fräknar faktiskt för det hör ju sommaren till på något sätt.

Nej nu ska jag ta & dricka några liter vatten så man känner sig pigg imorgon. Drack 1½ liter igår kväll & sov faktiskt rätt så bra förutom alla mardrömmar. Hade ställt in fläkten vid fönsteret så det var helt underbart när man var vaken nattetid för det var inte panikvarmt i rummet. Hoppas på en bra natt idag igen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling