Jobbig tid

Hej
Idag har Lilly varit gnällig mest hela tiden. Vet verkligen inte vad det är med henne men jag hoppas nästan på att det är tänderna som håller på att bråka med henne. Hon har ju varit gnällig hela denna vecka & det är verkligen jobbigt när man gör allt man kan för att hon sak vara glad men inget duger. Vi leker men det duger inte så länge, hon får något att äta ifall hon skulle vara hungrig men det blir bara några tuggor & sen vill hon inte ha mer & jag kollar blöjan men den är det inget i. Så jag vet inte vad det är. Kanske tänderna eller så kanske det bara är åldern. Men nu gick jag upp med henne så nu sover hon nog ett tag iaf. Så jag ska njuta av den här lugna stunden med lite lunch & plocka undan här hemma & kanske duscha med om jag hinner.

Nej nu ska jag smälla lite flugor här hemma. Blir galen på dom. Jag måste lukta bra illa för dom låter mig aldrig vara ifred. Inte ens när jag precis kommit ur duschen haha.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling