♥Lilly♥

Hej.
Här har vi haft morgon i 1 timma nu så det är fullt ös här hemma nu. Lilly går runt & pillar med en massa saker & berättar för dom vsd som ska hände. För det är tydligen jätteviktigt haha. Men det är så sött när hon går runt & fixat med sina saker & pratar för sig själv. Men blir verkligen helt varm i hjärtat när man kollar på henne.

Någon hon även börjat med för ett tag sen är att sjunga med i olika låtar när dom går på radion =) Supersött! Hon står & dansar & sjunger för fullt om man sätter igång en bra låt & ser så lycklig ut. Nog för att hon alltid älskat musik men inte trodde jag att hon redan skulle börja sjunga med. 

Älskar min lilla tjej så otroligt mycket så det finns inte ord nog att beskriva den underbara kärleken jag har till henne. Även om hon har fina gnälldagar så vet jag att det alltid finns någon anledning till det för hon är inte ett barn som brukar gnälla. Och verkligen inte utan anledning. Och om hon bara vill ha uppmärksamhet så kommer hon fram till rn & visar det som ska visas eller ropar på mig så jag ska kolla. Eller så kommer hon upp i soffan & sätter sig i knät på en & ler stort. Har man en riktig tur kan det bli puss & kramkalas då med utan anledning. Och utan att jag frågar =) För iband tycker hon att hennes mamma behöver en puss eller kram bara endå =) Underbara lilla flicka. Tänk att vi skulle få bli dina föräldrar. Vi är så otroligt lyckliga att du valde oss♥

Tack för att du finns i vårat liv älskade lilla du♥


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hittade hit via Englas blogg...vilken goding! Jättesöt liten tjej.

2010-07-23 @ 21:15:04
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Hanna design - Unika smycken för alla tillfällen

Vilken liten sötnos.

2010-07-24 @ 09:11:40
URL: http://hannadesign.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling