Lördag 16/7

Hej
Känner att det är dags att uppdatera lite nu då det inte blivit något idag tyvärr. Har bara tagit det lugnt & njutit av våran familjetid. V börjar ju jobba i 2 veckor nu på måndag så vi kände att det var dags att bara mysa =)

Just nu håller jag på att laga lite mat. Blir lite hemmagjorde piroger som jag blev himla sugen på tidigare idag & V blev eld & lågor när jag frågade om vi skulle äta det =) Kul att min matlagning uppskattas tycker jag. Får väl se om Lilly vill äta med oss med eller om hon blir så trötta att hon vill sova snart. Har ju varit en massa mama/papa bus här hemma med henne så hon är rätt så trött. Och sen är hon även nyduschad & fin så hon är riktigt nöjd idag.

Nej nu måsta jag fortsätta med maten här. Men jag återkommer senare med ett litet inlägg om vad jag tycker om våran nya skötväska =) Och sen hoppas vi på mer uppdatering såklart haha.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling