Måndag

Hej

Japp nu är dte en ny vecka igen. Förstår inte hur det kan gå så fort hela tiden. Tycker det nyss var maj & våran tjej fyllde 1 år men det är ju snart 3 månader sen.  Fatta att det snart är augusti. Och igår var det bara 4 månader kvar till BF. Helt sjukt att vi ska få en mini till om 4 månader. Men oj så underbart.

Eftersom det är måndag så jobbat ju V men det här är sista vecka denna omgång han jobbar för sen ahr han semester dom 2 kommande veckorna =) Det som är lite tråkigt är ju att han för första gången kommer missa ett BM besök. Han var ju med på alla med Lilly men imorgon kommer han ju jobba så det finns ju inget att göra. Drar med mig mamma istället =) Kan ju vara kul för henne att följa med också & få höra sitt barnbarns hjärtljud. Men vi får väl se om Lilly är vaken imorgon när jag ska dit vid 8.50 eller om hon sover. Om hon sover får ju mamma stanna kvar här hemma & passa Lilly. Men vi märker ju hur det blir inmorgon =)

Nej nu ska jag fixa mitt nya carvings. För jag har fått ett nu tro det eller ej. Och det är varm choklad som jag gör här hemma. Tar en stor mugg med mjölk & bandar det med 2 tsk socker & 3-4 tsk kakao & sen är det bara att mysa i soffan i detta regniga & mysiga väder vi har fått nu. Love it!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling