Mysbyxedag

Hej

Hur är det med er underbara läsare? Är så kul att gå in varje dag & skriva lite när man ser att det varje dag kommer in några trogna & kollar vad man håller på med =) Blir så varm i hjärtat ska ni veta.

Här hemma regnar det för fullt men det gör verkligen ingenting enligt mig. Tycker bara det är skönt om jag ska vara ärlig. Var ju så varm ute så länge att naturen behöver detta som faller just nu. Och idag har jag ju dragit på mig mysbyxor & en slapp tröja vilket är otroligt ovanligt kan jag säga. Jag är en riktig jeans tjej enda ut i tårna & sätter endast på mig mjukisar om jag vet att jag ska duscha någon gång under dagen & denna dag var verkligen en sådan. Så idag när jag skulle handla mat var det en osminkad mamma med mjukisar & skabbigt uppsatt hår som sprang genom mataffären & letade efter något gott att äta. Och jag hittade faktiskt färdiglagad kyckling som vi ska inta nu eftersom min älskade man precis klev innan ör dörrarna nu.

När jag ätit ska jag visa er vad jag fick hem idag =) Något som behövs just nu kan jag iaf säga.

Kram


Kommentarer
Postat av: ullis

det är roligt att se vad som händer i erat liv & med Lilly och plutten :D

2010-07-31 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling