Ny dag med nya tag

Hej.
Idag började min & Lillys dag vid 7.20 tiden då hon inte längre kunde sova i sitt varma rum. Tyckte så synd om henne när jag gick in till henne när det knappt fanns någon luft fast hon hade fönstret öppet. Måste ta & fixa en liten fläkt till henne så hon slipper ha det så där. Men hon bryr sig nog lite lika mycket om det som man själv gör. Tur det =)

Naten var helt okej. Vaknade en hel del & vände & vred på mig men det har ju blivit standard nu så man börjar ju vänja sig. Jobbigt dock att Lilly "bara" sov till 7.20  när det är min morgon då hon & V gick upp 3 timmar senare igår alltså 10.20. Men det är väl min vanliga tur att få dom tidiga mornarna & V dom sena =) Får hoppas på någon sovmorgon i dom 2 kommande veckorna då det bara blir mina dagar eftersom V jobbar då. 

Idag vat jag inte riktigt vad vi hittar på men det verkar bli lika varmt idag som igår så det blir väl att bada en massa. V ska iväg på ett möta i Tierp vid 1 tiden så vi får väl se om vi följer med eller ej. Lilly kommer nog behöva sova en liten stund idag så det skulle ju passa bra men vi får som sagt se.

Nej nu är det någon som satte sig här vid mig & luktar lite suspekt så jag får ta & kolla upp det.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Mandy GRAVID!

Ja precis de tär verkligen perfekt! Nu känner jag ju av graviditeten även om jag bara är i v 11 så är det påfrestande med värmen. Så jag beundrar dom som är höggravid på sommaren!



Hoppas allt är bra med er!

2010-07-14 @ 20:45:53
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling