Poncho

Jag satt & tittade igenom höstens H&M katalog igår & hittade den här ponchon. Är det något som tänker komma tillbaka & bli mode undrar jag nu? Jag är inte så mycket för detta plagg men gillade den här av någon konstig anledning. Och hur jag än gjorde kunde jag inte riktigt släppa den så efter en massa prat med V så klickade jag hem den. Vi båda tyckte konstigt nog att den var snygg & den är ju faktiskt ett ganska bra amningsplagg kom vi fram till. Denna har knappar på sidorna så dom går ju att knäppa upp & på så sätt kan man lätt lägga den lilla under ponchon & amma för fullt utan att visa pattarna för hela världen. Och den passar ju även en gravid superbra då det finns massa plats för magen. Så vi får helt enkelt se om jag gillar den lika mycket när den kommer hem hit sen som nu =)

199 kr kostar den & finns i kamel & svart. Den kamelfärgade fick bli hemklickad för min del =) Iaf tills jag märkt vqd jag tycker om den. Är den ett spara plagg oms verkligen passar till amning får nog den svarta flytta hem hit med. Tycker att det är så svårt att hitta snygga koftor som man lätt kan amma i sen. Och ja, jag vet att jag tänker långt fram haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling