TGIF

Hej

Jösses vilken sovmorgon det blev här hemma idag. Jag vaknade vid 9.10 men Lilly sov vidare till 9.30! Jösses. Men det var lite kännt med då jag hade supersvårt att somna igår . Tror att jag däckade efter 00.30 någongång. Tankarna bara flög runt en massa & det gick inte att sluta tänka på det som for runt heller då det är något som handlar om mina små. Men det tar vi sen någongång. Men nu är det verkligen fullt ös här hemma. På henne iaf =) Själv sitter jag & dricker mitt glas med saftsoppa & kollar lite på 3:an där dom visar Rachael Ray. Älskar ju att kolla på matprogram så detta är prefekt på morgonen.

Idag är det V´s sista dag för på måndag har han 2 veckors semester igen =) Ska bli så mysigt att få ha honom hemma lite igen. Men man har ju liksom vant sig med att vara hemma själv med Lilly med så det kommer ju bli lite konstigt med på något vis. Men nu vet jsg ju att jag skulle klara av att vara hemma själv med henne om V skulle börja jobba heltid med & det är ju superskönt.

Nej nu ska plocka lite här hemma för ni har RR slutat & det finns inte så mycket att kolla på nu.

Här hittar ni även dom sakerna jag lade ut på Tradera igår kväll. Mest mammakläder som jag inte kan ha & även Lillys superfina converse som hon bara använt någongång. Så kolla gärna om ni hittar någon =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling