Varmt varmt varmt

Hej
Åh herre jösses så varmt det är ute & inne med för den delen. Det enda man orkar är ju bara att vara i skuggan & att bada. Och det är precis vad vi har gjort hela långa dagen. Vi badade i otroliga 29 grader i poolen idag & det var superskönt. Ingen ville ju gå upp. Och när man hade torkat så var det bara att hoppa i igen för annars smälte man bort. Och nu har vi precis kommit hem & jag svettas redan som en gris. Och Lilly som har badat som en galning är supertrött redan. Men hon sov ju visseligen ingen nap idag heller så det är ju inte så konstigt. Men hon ska få lite att äta så får vi se när hon kommer i säng. Jag vet iaf att jag tänker hoppa in i duschen & skölja av mig lite när hon somnat.

Nej nu måste vi fixa något att äta här hemma men jag återkommer sen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling