Dagen som varit

Hej
Idag har det varit studentfirande hela dagen så det har ju inte blivit något bloggande alls vilket känns lite tråkigt. Men ibland blir det ju så. Men vi har haft jättetrevligt idag. Fast Lilly spyde ner sina fina kläder på vägen in till Uppsala =)

Åh just det. Vill ni veta världens sjukaste sak? Lilly vägrade sova igår & efter en massa mys & massage så somnade hom vid 9 tiden. Och imorse väckte jag henne för qatt vi skulle hinna iväg i tid. Och när var det kan man ju undra? Jo det var klockan 10.30. Freaking 10.30! Min dotter sov till hela halv 11 idag. Snacka om sjukt. Förstår inte alls hur det kan ha gått till. Hon åt lite innan hon somnade & lite vid 23 tiden men sen sov hon som en klubbad säl. Ja, nog sjutton har jag fått en snäll dotter iaf. Annat kan man ju inte säga.

Nä nu ska jag kolla lite på tv sen så ska jag knäppa dagens mag kort.

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling