KönsUL eller inte?

Hej
Gud vad mina tankar snurrar just nu. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med könsUL. För det första måste vi åka in till Stockholms innerstad för att göra ett & sen får man göra det förs i vecka 24 & det är för oss i början av augusti. Så då är det bara 16 veckor kvar. Men jag hittade iaf ett ställe som var mycket billigare än alla andra & det var Sibyllekliniken som tar 320 kr för att se lilla underverket. Och det är ju inte farligt alls. Men endå. Stockholm. Visseligen har V sim morbror med familj där så man kan ju alltid ta en sväng förbi dom men jag vet inte.

Och sen tror jag verkligen att vi kommer få en ny tid för UL om jag berättar för min BM hur jag kände mig när vi var på RUL då hon är världens underbaraste.. För er som inte vet eller om jag glömt att säga det så tar jag det igen. Den som gjorde RUL för oss var en riktig surbigga. Hon var otroligt otrevlig & kort mot oss. V försökte småprata lite med det var inga trevliga svar vi fick av henne. Och sen tror jag även att hon sa till oss att jag hade moderkakan i fram men det tog hon bara i förbi fart så jag vet inte om det är så eller inte. Och jag tror att det var så då hon även frågade om jag hade fött naturligt & det är väl något dom frågar om moderkakan ligger i fram väl? Ifall man ska snittas tänkte jag. Eller har jag fåt det om bakfoten?

Jaja, hur som. Det var ingen WOW upplevelse på UL med mini som det var med Lilly då den här kvinnan förstörde hela upplevelsen för oss med sitt humör. Så jag vill ju gärna gå på ett till UL för att kunna njuta av det. För det är verkligen ett helt underbart ögonblick att se sin lilla på skärmen.

Så jag funderar på att ringa & boka en tid på Sibyllekliniken & får vi en ny tid i Uppsala kan man ju i värsta fall avboka tiden i Stockholm.

Ja det var väl det lilla jag hade på hjärtat nu. Tack för att ni finns här & lyssnar på mig.♥


Kommentarer
Postat av: Juuuuliiia ♥

mycket söt blogg.

kolla gärna in på min blogg och säg vad du skulle vilja att jag skrev för att just DU skulle läsa den! :D

Kram

2010-06-22 @ 00:37:33
URL: http://juliamariaoberg.blogg.se/
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Ohh könsul, så skoj! :D

2010-06-23 @ 00:11:20
URL: http://salkert.se
Postat av: Emelie, mamma till Elliott gravid med nr2

tog ni reda på va de va för kön senast med ? det är ju så spännande o få se den lill* i magen är en obeskrivlig känsla! och är då den som utför UL otrevlig så förstörs ju hela upplevelsen! tycker synd om er att ni vart "stulna" på er fina stund! kramis

2010-06-24 @ 06:38:56
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad hette surtanten? Min kompis berättade om sin skräckupplevelse på akademiska, där tanten kastade ut kön utan att de bett om det plus sa åt henne att ligga stilla plus pratade surt om hur barnet låg som om det var barnets fel.

Svar: Oj, det har jag ingen aning om. Var för länge sen det hände.
Ja, vissa ska verkligen inte jobba på ställen där man har kontakt med människor, speciellt inte gravida med massa hormoner.
Liselotte

2012-10-21 @ 07:21:55

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling