Lördag 26/6

Hej på er
Åh jösses vad jag var trött igår. När vi kom hem efter 22 tiden igåt så tvärsomnade jag i soffan efter 5 minuter filmtittande. Hade dock varnat mannen att jag var supertrött innan så han visste ju det=) Men det var fullt ös igår från morgon till kväll så jag orkade inte vara vaken mer. Men oj så trevligt vi hade det. Och jag hoppas att ni hade supertrevligt ni mer!

Tyvärr glömde vi våran kamera hemma så det blev inga bilder alls vilket var jättetråkigt. Hade velat haft kort men det är ju inget att göra. Hade tänkt knäppa en magbild igår med men det blev ju tyvärr inget men jag ska fixa det idag istället =) Den putar riktigt ordentligt nu. Och jag vägde mig hon V´s mormor & morfar igår & då hade jag gått ner lite mer än 2! kg sen jag vägde mig där någon dag efter inskrivnigen. Hur i hela har det gått till? Visst äter jag ju bara nyttigt & så men inte kan jag gå ner över 2 kg pga det. Känns jättekonstigt.

Nej nu ska jag peta i mig & dottern lite frukost & hoppas på att V kommer ner han med snart. Jag & Lilly har nämligen varit vakna i 1 timma nu.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling