Mätt

Åh gud vad gott det var =) Men dum som jag var åt jag för mycket & har nu kramp i magen. Har fått det superofta om jag ätit för mycket sen mini flyttade in. Men det brukar lugna ner sig efter ett tag så vi hoppas på at det blir snart.

Och det är ju ett under att jag inte är kissnödig än då jag har druckit upp en halv stor flaska med Loka päron nyss. Men det är ju så himla gott. Har så annorlunda cravings denna gång än med Lilly. Men det är kul med =) Och det ska bli riktigt kul att se vad slutvikten blir denna gång då jag inte sätter i mig en massa godis & onyttigheter hela tiden. Förra slutvikten blev ju 13,något kilo. Men det var ju vinter tid med. Denna gång har man ju kanske oturen att samla på sig en massa vätska istället.

Till er med ett barn: Vad hade ni för cravings? 
Till er med fler: Vad hade ni för cravings & hade ni samma/olika under varje graviditet?

Kramar! 


Kommentarer
Postat av: Matilda; Mamma till Mercedes & Leon

Med Mercedes hade jag cravings på allt surt, citronvatten, sura godisar, apelsiner osv och med Leon var jag sugen på sand haha.

2010-06-21 @ 22:23:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling