Minis första "egna" kläder

Igår efter RUL var vi in på Gränby & kollade runt lite. Skulle handla present till min syster som blir 16 år på måndag & sen behövde Lilly strumpor med. Förstår inte vad det är med strumpor. Dom bara försvinner ju. Men nu har vi så det räcker ett bra tag. Var in på underbara name it inne på Gränby & då fick jag veta att dom hade extrapris på strumpor. Ta 2 batala för 1. Och det bästa var ju att det var 5 i varje förpackning så nu har dottern 20 strumpor här hemma.

Och sen kollade vi runt lite efter något lite unisex till mini i magen eftersom vi inte fick veta vad det var i magen. Och det är ju rätt så utplockat på minikläder överallt just nu då dom väntar på höstkläderna men jag hittade iaf något litet till mini i magen inne på lindex=)

Det blev en vit liten body & 2 små söta byxor. Kändes sjukt konstigt att köpa så små kläder igen. Visst har jag ju köpt kläder till kompisar som fått små men det kändes jättekonstigt att tänka att man ska ha det själv. Men det är bara att vänja sig =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv:



Okej, men det var något sånt jag trodde om åldern :) och det du skrev om saknad, en dag i taget, kompisar och småbråk har du helt rätt i :) Men det med saknad är inte min pojkvän så bra med.. det blir bara stora bråk av det men dom löser sig efter ett tag men är väldigt onödiga! försöker umgås med kompisar iblan också :) Men i bland känner man sig så hjälplös då jag tycker en sak och vill få det att funka men den andra är helt emot, men sånt löser sig väl också antar jag.



Ingen av oss känner att vi hade kunnat tänka livet utan den andra och att det kändes rätt från första stund så det är väldigt bra :)



att skaffa smått har vi då inte alls en tanke på nu, det får vänta än några år :)



Men massor av kramar till er också och lycka till med den lilla ni får :)

2010-06-17 @ 17:11:19
URL: http://josefjong.blogg.se/
Postat av: Mios gravida mamma

Jättefina byxor! :)

2010-06-17 @ 22:30:01
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling