Molnig måndag

Hej
Gud vad man blir deppig av att titta ut. Jösses. Det är ju som att det hänger regn i luften som bara väntar på att få falla. Skit väder. Men man får väl ha sol i sinnet istället.

Nu har jag iaf suttit & tänkt hur jag ska göra med håret & jag ska nog ta & bege mig till affären snart för att inhandla min bruna färg & slingfärg. Trivdes ju så bra i det. Men jag vet inte om jag ska färga ljusbruna slingor eller om jag ska ta blonda även denna gång. Får se hur det blir. Jag tänker iaf inta ha det här kvar. Blir baa deppig när jag ser mig själv i spegeln. Trodde att jag var sugen på blont igen då det är över 2 år sen jag hade det sist man jag märker nu att jag har växt ifrån den härgen. Jag som blond var under min tonårs tid. Och nu är jag ju äldere & blivande 2 barnsmamma så det är helt enkelt inte jag. Brunett eller brunett med lite ljusare inslag. Det är jag det =)

Back in the days. Sen nästan lika ut i håret nu med fast lite mer gult. Eller jag vet inte om det är gult eller om det ser så ut för att jag har små strimmor kvar av det bruna. Men bort ska det iaf =) Men det är ju konstigt att man kan känna sig så olik när man endå ser precis lika ut. Jag menar, jag har ju inte förändrats något sen detta togs. Förutom att jag ska bli 2 barnsmamma nu då =)

Det här är mera mig. Brunt med lite ljusare i.


Kommentarer
Postat av: Malin, 22 år Gravid v37

Ja det känns helt underbart

2010-06-14 @ 11:28:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag trivs bättre i mörkt jag med, trots att jag egentligen är ljushårig.

2010-06-14 @ 14:07:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling