Regn regn regn

Hej
Ja ni kan ju gissa vad vi har för väder här hemma. Japp det är regn =) Men vad gör det då vi sak in till Uppsala snart. När det är tråkigt väder ute så är det ju perfekt att gå i affärer. Synd bara att alla andra i Uppsala nog tycker det med. Men men. Vi ska iaf köpa någon potta till busen & kanske köpa en skohylla. Jag är ju mer sugen på att köpa en sandlåda till Lilly men jag vet att min pappa har galma traktordäck hemme som man skulle kunna ta men jag vill helst ha en sandlåda med lock då det springer så mycket katter här så man är ju inte allt för sugen på att skaffa en jätte kattlåda. Ja ni vet ju hur det är. Men vi får helt enkelt se hur det blir. Jag kommer iaf MMS blogga under tiden vi är i Uppsala så ni komer ju få uppdatering allt efter dagen går.

Nej nu ska jag sminka mig lite.

Kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling