Sun-day

Hej
Idag är det helt underbart väder. Vi har förnsteret på vid gavel inne i vardagsrummet & det är endå 25 grader. Love it! Tror att jag sak gå ut & steka lite då dottern gick & tog sin lilla nap precis. Hon & pappan gick upp 7.30 idag & då behöver hon sova en liten stund på dagen. Men jag därimot är pigg för en gång skull. Jag tog min stora mage & pallrade mig upp 9.30 efter 2 timmars sovmorgon & var pigg! Är faktiskt första gången på en vecka som jag känner mig pigg när jag gått ur sängen. Helt underbart. Snacka om att man behövde det.

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Hade velat ha grillkväll med någon så är det någon intresserad är det bara att säga till =) 

Nej nu skriker solen efter mig. Nu blir det ut & bättra på brännan =)

Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling