Tårtdag

Hej
Idag har jag kännt mig så otroligt gammal. Min lillasyster fyllde 16 år idag. Fy, kan verkligen inte förstå att hon redan är så stor. När jag var 16 år hade jag & V redan varit tillsammans i 2 år & jag hade redan gjort ett gravid test. Som till min besvikelse visade negativt. Jag är glad att man syster inte är som mig =)  Haha

Så idag har det varit fullt ös hela dagen. Ätit en massa gott & träffat en massa släktingar. Fast det var ju bara en bråkdel av dom släkt vi har. Sen har Lilly smålekt med sin syssling som tyvärr inte var på topp idag men Lilly var nöjd endå. Och jag fick ju umgås med en gravid så jag är överlycklig =) Måste hälsa på dom någon dag snart. Är så kul att ha någon att prata med. När jag var gravid med Lilly hade jag ju Tina men nu så är det ju som det är. Jag har ju iaf Lotta denna gång =) Och jag är superglad för  det. Hon ska ha ca 6 veckor innan oss om jag tänker rätt nu =) Ska bli så kul att se vad dom får. Bebisens hjärtljud låg på 146 denna gång & förra gången hade dom alltid under 140 så jag tror på en tjej jag =) Åh vad jag längtar till våra små kommer♥

Nej nu såg jag att det vart intressant på tvn så jag återkommer snart.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling