Underbart!

Hej
Gud så underbart sommar väder vi har. Riktigt varmt är det ute. Jag låg en halvtimma ute i solen & sen klarade min kropp inte av det längre så nu är det skuggan som gäller. Tänk vad kroppen förändras när man är gravid. Jag brukar inte ha problem alls när jag är i solen men nu klarade jag inte av den lång tid alls. Visseligen var jag i den när den var som starkast men iaf. Höll på att tuppa av där ett tag.

Min älskling håller just nu på att spola av terassen så den ska vara ren & fin hela sommaren sen. Skulle dock vilja fixa nytt utebord men vi får se hur det blir. Fanns ett i glas på ikea som var på rea nu som var riktigt snyggt men vi får som sagt se om det blir något.

Satt & tänkte på en sak här om dagen förresten. Är det något ni tycker att jag ska fixa mer av här i bloggen? Jag känner att det blir lite samma samma här nu för tiden. Så jag tänkte kolla med er vad ni saknar. Bara att säga till =)


Underbara lilla mini♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling