27:e mars

God morgon
Åh idag är jag pigg & glad. Jag trodde att V skulle gå upp med Lilly så jag skulle få lite sovmorgon men hon vaknade 8 imorse så jag fick en sovmorgon endå fast jag tog henne. Så vi åt macka direkt när vi kom ner istället för att äta det som mellis vid 9. Och just nu håller dottern på att ta livet av sig tror jag.

Köpte en korgstol åt henne förut & den står under fönsteret & när jag satt & sorterade kort tidigare på morgonen så hör jag att hon håller på med den. Och vaqd gör hon då? Jo hon STÅR på stolen & kollar ut genom fönstret. Tokunge =) Men jag litar på henne. Hon vet hur man tar sig ner säkert från stolen så det är ingen fara alls. Hon är ju så duktig min lilla tjej♥

Idag har vi inga planer så vi får helt enkelt se vad som händer idag.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling