En natt på akuten

Hej alla glada där ute.
Blev ingen uppdatering igår då jag var så himla trött. Somnade innan lets dance & vaknade när allt var slut. Tråkigt värre. Men vi var då båda trötta & gick för att sova tidigt den här natten. Men det blev inte så tidigt när allt kom till kritan då jag fick superont i mellangärdet & började kräkas då det gjorde så ont. Så vi fick lov att åka in till akuten inatt med mig. Lilly var hemma & sov med sin farfar som barnvakt. Men det var inte kul att ringa 1 inatt & fråga om dom kunde komma ska jag säga.
Vi kom iaf in vid 2.30 till akuten men fick vänta ute i ett tomt väntrum i 2 1/2 timme innan vi fick komma in. Efter lite prover fick vi sedan vänta till 7! imorse innan en läkare kom i & sa att dom inte hittade något fel & att dom inget kunde göra då det hade börjat ge med sig vid den här tiden. Fick lite tabletter för illamåendet som hade funnits där sen man fick ont & sen fick man åka hem. Var helt slut kan jag säga på engång. Och det kändes som att jag hade gjort 1000 sittups. Fy vad jobbigt det var. Men nu mår jag så gott som vanligt igen & det är otroligt skönt tycker jag.
Men nu vet ni iaf vad jag har gjort inatt. Hoppas att ni hade en bättre natt än mig iaf =)
Nej, nu ska jag återgå till att umgås med svärisarna. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling