Utvilad till tusen

Hej
Åh idag är hela familjen Röjerås helt utvilad då Lilly sov till 10 idag. Hon vaknade till vid 5 & letade efter sin napp & då fick hon lite välling av mig samtidigt så det gjorde tydligen susen. Och det var efter att V hade gått in till henne vid 10 tiden som hon vaknade. Så jag vet inte hur länge hon hade sovit annars.

Men det som var lite jobbigt var atgt jag skulle ringa til min BM idag & hon hade teletid mellan 9 & 10 så det missade jag såklart. Och nästa gång jag kan ringa var någongång nästa vecka. Hoppas att inte Bm undrar vad man är för tok som aldrig ringer för en inskrivning på engång utan väntar till man har gått 7½ vecka (vilket jag har gjort på mitten av nästa vecka då)

Nej nu ska vi äta frukost.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling