Barnet nära hjärtat

Nu lät ju rubriken lite konstigt men det är nämligen så att jag hittade en sida för ett tag sen som heter  lillfinger där jag beställde ett smycke till V´s födelsedag som är på tisdag. Men han fick det idag istället =) Och det var så ortoligt fint! Man beställer ett silversmycke med sitt barn eller annan älsklings där man graverar in dennes fingeravtryck. Så fint & härligt. Jag tittade på smycket innan V fick det & det var så otroligt fint & vacket. Vill beställa ett jag med =) Mannen fick ett halsband men om jag beställer blir det ett armband där lilly & V´s avtryck kommer sitta & alla framtida småttingars med. Förstå så underbart att alltid bära med sig sina älsklingar♥ jag kan verkligen rekomendera den här underbara sida.

Så här fint smycke fick min älskling av mig idag. Så underbart. Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling