No IKEA

Hej
Vännerna har inte dykt upp än så jag kan nog glömma mina förhoppningar på att åka till IKEA nu. Det tar ju faktiskt nästan 1 timma att åka in till Uppsala härifrån så jag har helt enkelt gett upp om det idag. Så jag vet inte när det blir något då. Har jag tur blir det innan vi flyger iväg & är borta en vecka men jag vågar inte hoppas på något om jag ska vara helt ärlig. Men så är det väl i alla förhållanden skulle jag tro. Den ena vill en sak & den andra en annan sak, Och jag vet att V hatar att vara inne på ikea. Även om det går fort. Så ni kanske förstår varför jag inte hoppas på något.

Nej nu måste jag äta något innan jag svimmar. Är så äkligt hungrig just nu. Äter ju som en häst nu förtiden så vi hoppas att plutt i maggen växer & blir stor & fin till RUL =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Du och jag får ta en sväng till IKEA :)

2010-05-09 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling