Fredag

Hej
Fredag idag vilket känns så härligt =) Nu är helgen här igen fast det nyss känndes som att det vsar det. Kan inte första att tiden går så otroligt fort hela tiden. Och när man tänker på hur kort tid det är kvar på grviditeten så blir det ännu härligare =) Tänk att det är bara är 6 dagar kvar till BF idag. Hekt sjuka att det är meningen att vi ska få träffa våran lilla tös om 1 vecka.Helt sjukt att vi redan kommit till slutat av en till graviditet då det känns som nyss som vi plussade.

Igår var det verkligen full fart här hemma. Lilly blev ju bra efter ett tag så jag vet verkligen inte varför hon mådde som hon gjorde på morgonen men jag är så glad att vi inte fick en magsjuk liten tjej nu eftersom Léone snart ska komma. Hade ju inte varit det roligaste att behöva åka ifrån våran stora tjej när hon är sjuk & kanske inte få träffa henne på ett par dagar för att inte smitta den lilla. Så här hemma är vi otroligt tacksamma om sjukdommarna håller sig borta =)

Så när vi hade ätit lite lunch igår så satte vi igång med en massa bakning. När jag vart klar igår hade jag hunnit med att baka 45 lussebullar, 1 plåt med kärleksmums, 1 plåt med brownies & lite kokostoppar. Är dock sjukt augen på att baka mera bullar men nu vet jag iaf att det finns lite i frysen så nu kan jag lugna mig lite =) Fast idag ska jag & Lilly faktiskt ta & baka lite till & denna dag blir det pepparkakor. Köpte  färdig deg här om dagen & jag hade tänk att vi skulle gjort dom igår men den skulle legat framme i minst 4 timmar innan man fick baka ut den & då hade det varit dags för middag så vi tar det idag istället =) Blir kul att få baka lite till med henne idag.

Nej nu är det dags att ta tag i dagen lunch så jag ska gräva lite i kyl & skafferi för att se vad vi hittar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling