Lördag

Hej
Idag har jag varit otroligt trött faktiskt. Jag tog sov faktiskt till hemska 10.30 vilket är för länge för min del tycker jag. Men det värsta är att jag hade kunnat sova längre med för jag var fortfarande lite trött när jag gick upp. Kanske kroppen samlar på sig ett litet lager med sömn inför förlossningen som komma skall? =)

Idag hade vi först planer på att åka in till Uppsala för att köpa en utebelysning & lite mera smått & gott men vi tar det i morgon istället. Istället gick V & Lilly ut /& körade lite med pulkan medans jag satt inne & fixa lite. Slände in en tvätt i maskinen & lagade mina mya mysbyxor från H&M som hade gått sönder på några ställen i sömmen. Dåligt då jag bara använt dom i 2 dagar men jag har redan kastat lappen så jag kan inte sända tillbaka dom heller. Men nu är dom iaf lagade & vi hoppas på  dom hller ihop längre nu. Och att det andra settet jag köpte inte är ett måndags ex det med.

Jaja nog om det. Senare på dagen kom svärföräldrarna hit & även min svåger. Sen kom underbara Sanne & Niclas & efter det kom även min svägerska =) Fullt hus kan man säga haha. Men svärisarna åkte hem efter ett litet tag & sedan även svägerskan. Så nu har vi precis ätit hämtmat idag igen tillsammans med dom som var kvar här hemma. Mycket trevligt =) Och nu ska vi klä på våran lilla prinsessa så hon kan gå i säng då hon är trött nu efter en massa lek. Efter det kanske vi sätter igång en film här hemma & har lite lördagsmys.


Kommentarer
Postat av: miriam

http://www.windowslive.se/mvh/post/2010/11/15/Engla-om-nya-Hotmail.aspx



engla i tv

2010-11-20 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling