Måndag

Hej
Idag är det måndag igen & ännu en ny vecka har startat. Kan inte förstår hur veckorna hela tiden kan fara förbi med en sån himla fart. Jag menar, det är endast 17 dagar kvar till BF idag. Helt sjukt.

Idag ska vi ju som sagt till Bm vid 13.45. Ska bli ärligt att få komma iväg dit igen då jag älskar min BM & sköterskan som jobbar där. Känns så otroligt bra att man har en BM som man vet bryr sig & man gillar då jag vet att det är många som får en BM som är tvärtom. Och sen ska det bli kul att se om min vikt har ökat mer eller om den tänker stå still på samma vis som den gjort ett bra tag nu. Känns så otroligt jobbigt när vikten inte rör sig när man vet att Léone måste gå upp mera i vikt nu innan hon tittar ut. Men vi hoppas på att hon iaf mår bra & det är ju det enda som räknas. Äta sig stor & go får hon ta & öra när hon kommit ut =)

När vi är klara där ska vi lite snabbt kolla om BVC är ledigt så vi kan boka en tid för Lillys 1½års kontroll. Det ligger nämligen vägg i vägg med MVC så man kan ju lika gärna titta in där efteråt istället för att ringa. Och när vi är klara där ska vi dra med oss svärmor till Uppsala =) Så idag blir det en massa kul. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling