Söta små kök

Har som jag tidigare sagt varit sugen på att köpa ett litet kök till min stora tjej som julklapp. Hittade en massa fina i trä inne på BlåElefant som jag blev otroligt kär i men det känns lite i överkant att köpa ett kök till henne för 2000-3000kr när hon inte är så stor än. Men det riktigt kliar i fingrarna endå =) Men nu har vifaktiskt hittat 2 st som känns som kandidater till julkappshandeln då dom inte är allt för dyra men endå fina & i trä.

Detta vita fina lantkök finns på både BlåElefant där priset ligger på 2299kr & även på ToysRus där det kostar 1299kr

Och sen har vi detta söta kök som finns på BlåElefant för 999kr & där ingår även det som finns på bilden. Kan säga att jag verkligen gillar båda & jag har ju varit & kollat in det övre köket i butik. Otroligt fint men båda är så söta att jag inte vet vad jag ska ta mig till =)

Hade jag dock varit gjord av pengar hade detta kök verkligen stått här hemma på julaftonsmorgon med en stor ROSA rosett runt sig =)

2999kr kostar detta söta kök på BlåElefant


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikea har ett kök för barn kolla deras hemsida

2010-11-19 @ 23:28:48
Postat av: Love Oliwers mamma

Gud va fina kök:D

kram

2010-11-22 @ 21:18:16
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling