Helg

Hej
Idag är det som ni säkert vet lördag =) Tror ingen missar att det är helg faktiskt. Dock startade min dag efter en otroligt dålig natt. Sovit så illa så jag vet inte vad. Har haft sendrag varvat med illamående. Märks verkligen att man är höggravid nu. Fick dock ligga kvar i sängen 1 timme enfter mina älsklingar gått upp så det vart en liten påfyllnad av sömn iaf. Men det är jobbigt när man mår otroligt illa nattetid & sendrag på det är ju ingen höjdare det heller. Man vill ju ha sin sömn under natten man vad ska man göra?

Här hgemma har vi nyss ätit lite lunch. Blev lite köttfärsås med makaroner. Lilly tröck i sig 2 skålar med mat så nu kommer hon vara mätt ett tag iaf =) Hon är så himla duktig på att äta vissa dagar. Är det makaroner eller mos så brukar det slinka ner en hel del kan jag lova =)

Idag har vi inga större planer men V skulle behöva kolla motorn på bilen då vi har ombesiktning innan 14:e & det läcker en hel del olja. Så jag vet inte om det kommer fixas med det eller hur det blir. Men något hittar vi ju alltid på =)

Mitt älskade Lilly hjärta som idag blivit hela 17 månader. Tänk att du redan är så stor. Men det är många gånger som du tror att du är 3 år då fixar allt möjligt på et sånt "vuxet" vis♥ 


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 27

Jag förstår precis vad du menar, även om inte jag är sådär väldigt stor än. Det enda jag längtar efter nu är nyår, så vi får träffa får lilla skrutt :D

2010-10-03 @ 09:58:00
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling