Ingen vagn än & vi vet inte när den kommer heller......

Som ni ser på rubriken så kom det ingen vagn denna vecka fast det hade gått över 14 arbetsdagar som det max skulle ta. Så jag mejlade till som vi köpt vagene av & fick svar idag om att dom inte fått leveransen av vagnen & dom måste ringa till BRIO (som äger carena) på måndag för att kolla varför den inte är på väg. Så om vi har otur så måste dom beställa den igen vilet innebär 14 arbetsdagar till av väntan & det i sin tur betyder att vagen kommer bli leverarad i slutet på oktober. Jobbigt =/ Ville ju ha den nu ju så den inplastade lukten skulle hinna försvinna ordentligt. Får helt enkelt se vad dom säger på måndag.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad jobbigt. Håller tummarna för att den dyker upp nu nästa vecka! Vi har också haft problem när vi beställde vagn, blir så less. Vill också ha den snarast möjligt!

2010-10-09 @ 19:25:32
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad synd!! Håller tummarna för att ni får den snart och framförallt innan bebisen kommer ;)

2010-10-09 @ 22:44:05
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Ja gud, jag förstår att det blir jättestor skillnad att få de i två olika årstider. Det blir ju som om man måste ha en helt ny/annan garderob :)



Jag känner också lite sådär att jag hellre vill ha för mycket än för lite, men inte FÖR mycket. Vill liksom kunna ta det lite lugnt de första veckorna och veta att allt är uppordnat :)

2010-10-10 @ 09:55:33
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling