Sista lördagen i oktober

Hej
Idag är det 30/10 & det är näst sista dagen på denna månad. Kan inte förstå att vi på måndag går in i den månaden vi så länge längtat. Äntligen är november här =) Otroligt underbart måsta jag säga.

Denna dag började med att jag tog en otroligt skön sovmorgon då jag sover så himla oroligt nu. Vet inte om det är fröken som bråkar eller om det är för att det är så nära nu. Skönt nog brukar jag ju vara pigg dagtid endå så jag skulle tro att det är nära för det vore ju konstigt om jag vore pigg efter lite sömn annars.

På tal om lillan i magen så vet ni väl att ni kan gissa när hon tänker komma & hur stor hon kommer vara då va? Här hittar ni inlägget om det =)

Syskonkärlek på hög nivå ♥ Är så otroligt lycklig när jag tittar på detta kort


Kommentarer
Postat av: Sandra

Roligt när man surfar runt och hittar nya fina bloggar =)

La upp en liknande bild på min blogg härom dagen.

2010-10-30 @ 19:08:15
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja det hade ju varit kanon om det blev så även för mig! :-) Fika är ju så gott! :-D



Hoppas dagen din blir bra! kram

2010-10-31 @ 10:28:47
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling