Fix

Hej
Ja ni, oj så duktig jag är ppå att blogga eller vad säger ni? =) Nej jag skäms faktiskt och jag har ett sånt himla bloggsug men jag kommer mig liksom inte för att blogga. Blir alltid supersugen när barnen lagt sig för då hinner man fundera så mycket mera men eftersom min dator med bilder som jag ska lägga in ligger i rummet barnen sover i blir det liksom inte av.

Men det ska fixas, det lovar jag. Har knäppt superfina bilder på mina små hjärtan som ni ska få se men det får bli lite senare helt enkelt. Imorgon hoppas jag men vi får se då jag önskar att vi skulle kunna åka till huset och fixa där så man förhoppningsvis skulle kunna bo där när Lilly fyller år på måndag men just nu känns det som att det inte kommer hända. Var ju meningen att vi skulle fixat idag men min man tyckte att det var viktigare att fixa med en fyrhjuling än att få flytta hem så då är det väl så då.

I torsdags blev förresten min lilla tjej här hemma 5 hela månader. Jösses hur kan det ha gått så otroligt lång tid? Att man sen tänker att Lilly blir 2 på måndag gör ju inte saken bättre. Hur i hela fridens dar kan hon redan funnits i våra liv så lång tid? Var det inte nyss vi begav oss in till förlossnigen för att få henne? Tydligen inte då det är 2 år sen det hände. Klockan 4 inatt kommer det faktiskt vara så att min första värk kom. Underbara minne♥

Tänkte kolla om det är något speciellt ni vill att jag fixar eller skriver om ang barnen? Skulle kunna vara kul att veta om det är något ni undrar eller så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling