3 år sen idag


Herregud! Idag är det 3 år sedan vi plussade med våran underbara Lilly tidigt på morgonen. Kan inte fatta att det är så lång tid sen vi fick veta att våran lilla prinsessa låg där i magen som en liten ärta. Och nu är hon en stor tjej som pratar på som bara den med ordentliga meningar och bara inte har haft en blöja på över 1 månad. Hjälp vad tiden går!

Mammas stora fina tjej här om dagen då vi var i Långsand. Oj vad det händer saker varje dag när man är mamma =) Helt underbart! Verkligen det bästa beslutet vi någonsin gjort i vårat liv var det när vi bestämde oss för att bli föräldrar!


Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Ja visst är det underbart med barn!

2011-08-09 @ 22:04:45
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

så jäkla häfitgt! jag kommer aldrig glömma dagen jag tog testet =) det var inte planerat och kom väl inte som det lyckligaste beskedet just då.. men det är der bästa som hänt mig!

2011-08-12 @ 12:08:32
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling