Dagen

Hej
Denna dag blev en heldag hemma hos mina föräldrar då min pappa kom hit strax efter 9 för att prata lite. Så vi åkte helt enkelt med honom hem & hade trevligt. Léone hade en glad dag idag då hon fick en massa sömn under dagen. Dom senaste dagarna har hon nämligen inte riktigt velat sova så hon har blivit lite småsur till&från. Men det hör ju barn till =)

Till middag blev det så att vi beställde pizza hem till mina föräldrar så det blev en riktigt mysdag där hemma idag. Tack♥

Imorgon får vi se om det blir en dag med dom igen då dom pratade om att åka in till Uppsala när min lillebror slutat i skolan. Så vi får se när & hur det blir.

Nu sover äntligen lilltjejen igen efter ett litet utbrott i samband med trötthet. Tur att det är rätt så lätt att få henne att somna. Man får helt enkelt ta upp henne & leka lite innan man prövar att få henne att sova igen. Brukar funka rätt så bra iaf =) Här hemma är det nu städat & nu blir det mys med mannen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling