1/1-11

Hej
Ja idag är alltså den första dagen på detta år. Känns helt sjukt att vi kommit in i ett nytt år igen då det kändes som det var nyss vi gick in i 2010. Men 2010 innehöll så otroligt mycket fint & jag är otroligt stolt över allt jag har fått gå igenom förra året.

Gårdagen var helt underbar med massa härligt sällskap & god mat. Vi startade kvällen med fläskfile, hasselbackspotatis & rödvinssås. När maten skulle smältas drog V igång kinectet & alla utom jag spelade för fullt medans jag satt med lilltjejen i knät som hade massa vakentid. Och den stors tjejen lekte för fullt med alla sina leksaker & spelade lite tillsammans med dom andra. Och sedan var dags för efterrätten som bestod utav chokladmouse & hallon vilket var supergott =) Synd bara att jag inte riktigt är sugen på sån form av sött längre sen graviditeten. Men en liten bit gick i.

När det sedan var dags för tolvslaget sov båda barnen (Lilly hade ju självklart sovit länge då men inte Léone eftersom hon så gärna vill vara med) så skålade vi in det nya året här hemma. När vännerna sedan åkt herm tog jag & städade bort allt innan jag kom i säng då jag inte ville komma upp till någotr som var tvunget att fixas. Så härligt att veta att allt är fixat när man kommer ner på morgonen,


Jag igår i en liten svart klänning från H&M.

Kramkalas i soffan

Våran stora tjej som lekte med en julkula. Halsbandet fick hon i julklapp utav oss & Léone fick ett hon med.

Syskonkärlek♥
'
Léone sitter & spanar lite i soffan. Dressen kommer ifrån Kappahl.

Jag & min stora fina tjej. Du är så otroligt vacker tösa min!

Jag & min lilla tjej. Du är verkligen helt unerbar du mde precis som din storasyster. Kan inte förstå att jag har haft en sån himla tur att få er 2♥ Älskar er så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Michan

Å vilka fina bilder :)

2011-01-16 @ 19:27:07
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling