Fanken!

Hej
Åh vad jag är arg på mig själv idag! Hade ju en tid till läkaren idag vid 11 tiden men jag har ju så mycket i huvudet nu så jag hade för mig att det var imorgon jag skulle dit. Så nu får jag vänta på en ny tid istället samtidigt som jag får betala för det jag missade. Morr!

Jaja. Inget att göra nu. Idg har vi iaf hunnit med ett besök på banken där Léone nu fått ett eget bankkonto som vi inte kommer åt. Prefekt! Där sätter vi in som mist 150 kr per månad vilket kommer göra att våra tjejer kommer ha ca 31.000 kr som minst var vid deras 18 års dag. Sen ska ju födelsedags & julpngar in & även sparbössepengar mm dit. Känns otroligt skönta att veta att dom koimmer ha en liten slant att skaffa det dom vill eller göra det dom vill när dom blir stora. Och det blir ju tyvärr oftast inte mer än 150kr i månaden just nu då det är strul med vårat hus som ligger ute till försäljning då vi betalar lånen för det samtidigt som vi betalar våran hyra i det huset som vi bor i. Så just nu har vi väl kanske inte så super mycket pengar till övers men ibland får man ta sig lite pengar & köpa något fint =) För vi är ju inte fattiga men det är ju inte så att man längre kan köpa det man vill alla gånger =)

Snart ska vi ta & åka hem till mnina föräldrar där vi kommer vara ett pra timmar för att umgås lite.

Hur har eran dag varit då?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt det är att man kan undvara pengar och veta att de kommer ha något när de blir 18 år :)

2011-01-31 @ 16:36:20
URL: http://fridalundquist.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Det blir visst lite pengar av det i slutändan =)

2011-02-01 @ 21:19:51
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling