Sommar och sol

Hej
Blev tyvärr ingen uppdatering igår. Blev en massa annat som hände hela dagen så datorn glömdes bort.

Igår morse var det dags att ta morgon redan 5.30 enligt lilla Léone så då var det bara att dra sig upp ur sängen för att slå sig vaken haha. Nej då det gick faktiskt rätt så bra men så fort hon somnade vid 8 slog även jag ihop mina som ögon för att sedan vakna 30 minuter senare då lillan vaknade upp igen. Just denna morgon hade jag hoppats på att hon skulle sova lite längre än sina vanliga 30 minuter på morgonen.

När storasyster Röjerås sedan kom upp var det bara att ringa ner till doktorn för att hoppas på en tid dit på morgonen. Varnämligen så att hon redan dagen innan blev lite svullen under ena ögat. Ett myggbett såg det ut som faktiskt. Men detblev inte så farligt så vi tänkte att det säkert skulle lägga sig under natten men oj vad fel vi hade då hon vaknade med ett litet öga och ett vanligt. Stackaren var nästan helt igensvullen. Men som tur var fick vi en tid inom 1½ timme så det var bara att fixa allt som skulle fixas och sedan åka dit. Och mycket riktigt var det just ett myggbett under ögat. Och förklaringen till svullnaden var att Lilly är överkänslig/allergisk mot myggbetten. Detta kom doktorn snabbt fram till då hennes myggbett blir ruskigt stora och röda. Det är tydligten inte allt för ovanligt och det brukar bli svullet under ögat då huden är mycket finare där. Men efter en dos på morgonen och en innan natten med allergi medicin så var det idag borta =)

Idag har vi varit hemma hos V´s morföräldrar där mina stora älskligar badade massor. Jösses vilken badtokig tjej vi har =) Hon låg nästan i hela tiden när vi var där och det var ett bra tag. Inte är hon rädd av sig heller då hon skulle hoppa i famen på den nere i poolen heller.

Åh min lilla tjej är inte längre så liten känner jag♥

Mammas (eller är det kanske pappas) lilla våghals

Mina älsklingar

Självklart var denna lilla glada tjejen med♥

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Sötnosar!

2011-06-12 @ 14:52:29
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, jag är också sugen på den där lampan. Skulle vara så fin i skruttis rum!

2011-06-12 @ 16:09:04
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ååh vilka underbara bilder!!! Sommar :D :D



Ja men visst är det Hello Kitty på nästan alla deras kläder? Jättesynd tycker jag, för annars är det mycket sött och till bra priser :) Kram!

2011-06-12 @ 17:57:50
URL: http://madeleines.se
Postat av: Jasmin 21 år och mamma till Milo

Lite dålig på att kommentera men du har sån fin blogg!



vill också bada när man ser bilderna, dock måste jag hitta ngn snygg baddräkt för jag har bristningar över hela magen... mindre kul...

2011-06-15 @ 13:07:43
URL: http://jasminsnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling