T R Ö T T

Hej
Oh lord vad jag är trött denna morgon. Efter en jobbig natt emn en himla massa nappinstoppningar och en morogn som startade vid 6 så känner jag mig mer död än levande. Så denna dag blir det nog till att knarka kaffe känner jag.

Igår var vi fakriskt in till Uppsala en snabbis igen =) Denna gång var det dock för att införskaffa födelsedagspresent till min lillasyster som på måndag blir hela 17 år. Jösses vad jag blir gammal som har en syster som snart är myndig känner jag haha =) Blev faktiskt ett litet inköp till barnen med i form av nödvändigheter. Lilly fick en flytväst som man blåser upp till framtida bad i poolen hos hennes gammelmormor och morfar och till Léone blev det en leksak som man kan sätta fast på bordet. Och ja, jag syndade faktiskt lite jag med då det införskaffades 3 nya nagellack ifrån depend =)

Nej nu skriker min arma mammakropp efter kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling