Fredagsmys!

Hej
Idag startade dagen med att jag tog en liten sovmorgon då Léone hade en tråkig natt igen. Det är tyvärr något hon startat med nu, att vakna för 100 nappinstoppnigar mm. Inte kul med take på att hon bara vaknat 1 gång per natt till för någon vecka sen. Hua så trött man blir. Men det är bara att bita ihop. Tror faktiskt att det kan vara så att hon märker av att det det blivit ljusare på morgonen än när hon var mini. För det blir värst efter 5 tiden & det är då solen kommer fram. Försöker hänga för mörka lakan för fönstret men det funkar sådär. Får se om vi införskaffar en mörkläggnigsgardin eller hur vi gör. Vill ju inte gärna ställa in henne hos Lilly för att kolla om det är det heller. Funderar på att fixa en liten hörna i hallen uppe till henne med en mörkläggningsgardin i det fönsteret för att se om dt gör någon skillnad. Har iaf flyttat på hennes säng idag för att den ska komma längre bort från oss för att se om hon blir lite störd av att ligga vid våran säng. Så uppdatering kommer på det =)

Idag var vi in en snabbis till Uppsala. Blev lite mat på ikea men dumt nog var vi bara upp på resturangen & struntade i att köpa någon mörkläggningsgardin. Det får helt enklet bli e till tur dit =) Men vi sprang iaf in en snabbis på kappahl där det blev ett par småplagg till tjejerna. Lilly fick sjalen jag bloggade om tidigare & sen blev det även nya tunna mössor till båda. Och Lilly fick även ett par nya solisar =) Det var ju även meningen att jag skulle köpa ett par men det glömdes bort då Lilly var så söt där inne =)

Just nu sitter jag & äls i soffan ihop med nästan hela hans familj. Endast svärmor som saknas. Här hemma kollar vi på Lets dance, som just nu har paus men i väntan på fortsättningen blir det lite parlamentet. om 20 minuter börjar ju Big broter som vi kollar på men det blir till att spela in det på boxer så får vi kolla på det senare.

Nej nu måste jag avrunda här för nu får jag onda ögat av maken =)


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jasså Emil är poppis därhemma! :)

Längtar faktiskt lite till jag får börja visa Astrid Lindgren filmer för Kevin också för jag älskar dom!



Men va söt du är! Han har storlek 62/68 nu! :)



Hihi "onda ögat" känner jag nog igen... :D



KRAM



2011-03-12 @ 07:34:45
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Design by Sanne Holling